Ostatnio całkiem przypadkowo znalazłam w necie szablon do tworzenia brwi. Żadnego żmudno-trzebatowskiego rysowania z naciąganiem, przykładasz szablon, sprayujesz i masz. Są brwi a la Sharon Stone, Gwyneth Paltrow , Catherine Zeta-Jones, Drew Barrymore czyli: możesz mieć każdą z nich – na oku (wydawnictwo Bauer) i nad okiem, a jakże. Jest też dział męski – jak uzyskać brew absolutnie i bez wątpliwości - męską.
Zestaw 50 dolarów. Coś mi się widzi, że taniej będzie skorzystać z odwróconego logo Nike. I uzyskać sportowy wyraz twarzy, przydatny zwłaszcza, jeśli nie mamy sportowego rodzaju sylwetki.

Co do reklamy Eyebrows Cadbury – wystarczy pokazać cokolwiek zabawnego, żeby sprzedać cokolwiek innego. Związek przyczynowo-skutkowy, bądź też, od biedy, logiczno-semantyczny – nieobowiązkowy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
No to cyk! Nie ma się co pieścić.