poniedziałek, 26 grudnia 2011

Kobieta-Karp



Podobno Lana zrobiła karierę, samodzielnie tworząc i zamieszczając na YouTubie ten debiutancki teledysk. 
Nalane usta też podobno ma naturalne.
No ba! Ja takie teledyski robię w kwadrans i trzymam w schowku w Wordzie. I jak się porządnie nie wyśpię, to też jestem spuchnięta, co prawda nie na ustach konkretnie, ale wszędzie indziej jak najbardziej.
Tak więc jest to bardzo prawdopodobne.
Wrzucam tylko dlatego, że lepsze kawałki zarezerwowałam na nowy rok. I dlatego że nie mam wyrzutów z powodu karpia.


JESZCZE ŻYWY KARP from Jakub Lech on Vimeo.



2 komentarze:

  1. My karpia nie jemy programowo już od lat kilku. Za to kupujemy trójkową płytkę Przyjaciół Karpa jest bez ości:) A filmik ma moc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. My jemy łososia norweskiego. Nie jestem pewna czy to lepiej...

    OdpowiedzUsuń

No to cyk! Nie ma się co pieścić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...