poniedziałek, 25 lutego 2013

Pooscarowy post plotkowy

Zległam nie doczekawszy wyników, niestety. Ale we wtorek mają być powtórki.


Przepis na filmowy hicior jest prosty jak dizajn cepa, proszę, oto recepta































(Może mnie ktoś przy okazji oświecić czy  Lincoln też się chował z wujkiem? ;)
Oczywiście w celach oskarowych najlepiej dla pewności oszpecić jakąś urodziwą aktorkę.
I teraz dochodzimy do ważnej kwestii. Nie dziwi nic, że z upływem lat i milionów liczonych w miliardach zagraniczne gwiazdy wyglądają coraz lepiej (i bielej), o np tak


Chociaż i im się zdarzają wpadki wypływające z PRZETRENOWANIA, które ignoruje dane z metryczki...

































No a niektórzy są po prostu niezmienni
Jak natomiast można - dysponując takimi funduszami i przyboczną gwardią asystentów kosmetycznych -   pokazać się publicznie z czymś takim na gębie?

To doprawdyż zagadka jest.

Większą jednak zagadką jest, czemu gwiazdy młodnieją metrykalnie w prasie. Jak jestem w domu rodzinnym to przeglądam gazetki z celebrytami, co ich sama w życiu bym nie kupiła. A tam celebryta, który karierę zaczynał, gdy ja lat miałam naście, a on dwadzieścia, nagle się okazuje, iż jest w moim wieku. A po jakimś znowuż czasie nagle się okazuje, że jest już ode mnie o rok młodszy... Ostatecznie, ci z najgorszym piarem chyba, to mają po kilka lat ten sam wiek ;)

No cóż, jak to kiedyś powiedział Al (zanim szczerząc zębiska czknął  niedzielnym chili tatusia)

11 komentarzy:

  1. Z tym odmładzaniem to historia "stara jak świat" - po "ponowoczesnej" biografii Konopnickiej czytam wariant oldschool'owy, żeby się wreszcie czegoś dowiedzieć o niej - w każdym razie z obu, wynika, że Konopnicka nie była zbyt skrupulatna jeśli chodzi o swój wiek, oczywiście myliła się tylko w jedną stronę :-). Kobiety ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasna cholera! Ile oni na to wydaja, zeby tak ladnie mlodniec? A ja musze sie starzec z "godnosciom osobistom", bo nie mam innego wyjscia ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ot, próżność... I ,,psi obowiązek'' bycia młodym i cudnym.

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, photoshop raz działa innym razem nie :P graficy lubią psikusy

    botoks też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botoks działa toczka w toczkę jak photoshop - nieruchome piękno ;)

      Usuń

No to cyk! Nie ma się co pieścić.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...